ΠΑΡΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ

Μέλος Εκτελεστικού Πολιτικού Συμβουλίου Κινήματος Αλλαγής

Newsletters

Γράψτε το email σας και πατήστε το πλήκτρο subscribe για να εγγραφείτε στα newsletters
Τηρείται ο "GDPR", ο νέος κανονισμός Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (EE 2016/679).
Please wait

Σελίδα στο Facebook

Twitter

radio spech

 
 

Σύνδεσμοι

parliament logo  pasok logo  facebook logo twitter logo

Εκλογές 2015

ΠΑΣΟΚ. Κρατάμε ψηλά την ευθύνη.

2002

Προς: κ. Μαρία Ζάρβαλη

Οι απαντήσεις του Προέδρου της ΚΕΔΚΕ

ΠΑΡΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΥΠΟΛΟΥΔημάρχου Κοζάνης  
  1. Το αντικειμενικό γεγονός που διαπιστώνεται, ξεκινάει απ΄ το ότι είναι πάνω από 130.000 υποψήφιοι για την Τοπική και Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση. Πιστεύω λοιπόν πως θα επηρεάσει έντονα το τοπίο σε μικρές κοινωνίες, σε μικρούς Καποδιστριακούς Δήμους. Κατά τα άλλα, παρ΄ ότι κάθε οικογένεια έχει πράγματι ένα δικό της ή κάποιο γνωστό της υποψήφιο, νομίζω ότι θα υπερτερήσουν άλλα κριτήρια στην απόφαση των ψηφοφόρων στους Δήμους μεσαίας κλίμακας και πάνω, όπως το ίδιο θα συμβεί πιστεύω και για τις Νομαρχίες.
  2. Τα βασικά κριτήρια τα έχει αναδείξει με ανάγλυφο τρόπο η επιστημονική έρευνα που διεξήγαγε η ΚΕΔΚΕ σε συνεργασία με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Με βάση αυτή λοιπόν στα πέντε πρώτα κριτήρια για την επιλογή των υποψηφίων, υπάρχει η γνώση κι η εμπειρία, η ικανότητα και η αποτελεσματικότητα του επικεφαλής, η αξιολόγηση των συνεργατών που τον πλαισιώνουν, η αξιοπιστία και η εμπιστοσύνη στα πρόσωπα. Είναι γνωστό ότι στην έρευνα μας υπήρχαν και άλλα πέντε κριτήρια μεταξύ των οποίων και η κομματική υπόδειξη, το γνωστό χρίσμα, την οποία οι δύο στους τρεις πολίτες την κατατάσσουν στη δεύτερη πεντάδα των κριτηρίων. Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θ΄ απέχει πολύ η τελική εικόνα των κριτηρίων, όπως θ΄ αποτυπωθεί στις εκλογές της Κυριακής. Εξάλλου θα έχουμε την ευκαιρία να τα πούμε και μετά τις εκλογές αφού τώρα διεξάγουμε νέα επιστημονική έρευνα για ν΄ αποτυπώσουμε με μεγαλύτερη σαφήνεια τα κριτήρια των πολιτών τώρα που είμαστε πιο κοντά στις κάλπες.
  3. Δεν είναι δύσκολο ν΄ απαντήσουμε. Ως Πρόεδρος της ΚΕΔΚΕ πιστεύω ότι έτσι πρέπει ν΄ αντιμετωπιστούν όσοι γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τον κώδικα δεοντολογίας που υπέγραψε η ΕΝΑΕ και η ΚΕΔΚΕ με το Υπουργείο εσωτερικών για δεύτερη φορά μετά το 1998. Καλό θα είναι να ¨μαυριστούν¨ γιατί ο κώδικας μπορεί να είναι μεν ένα κείμενο προτροπής και ευχής αλλά δεν ευχολόγιο. Αναφέρεται στην αποφυγή προσωπικών επιθέσεων, στην αποφυγή συκοφαντικών και άλλων τέτοιων μέσων και στην προσπάθεια που πρέπει να καταβάλλουμε όλοι για ν΄ αναδείξουμε τις προγραμματικές μας θέσεις και τα πραγματικά προβλήματα κάθε τόπου. Όσοι προσωποποίησαν τα προβλήματα και τις επιθέσεις και όσοι είναι επιρρεπείς στο λαϊκισμό δε συμβάλουν στο προχώρημα του θεσμού και στο καλό της χώρας.
  4. Στο βαθμό που οι επικεφαλείς τις επέλεξαν με κριτήριο την αξιοσύνη και όχι κατ΄ ανάγκη για να συμπληρώσουν την ποσόστωση. Νομίζω ότι υπάρχουν και οι δύο εικόνες και πραγματικά για τις άξιες γυναίκες δε χρειάζονται καμιά προτροπή οι ψηφοφόροι αφού είμαι σίγουρος πως θα τις ψηφίσουν.
  5. Κατ΄ αρχήν ισχύει το ίδιο κριτήριο για τους νέους, όπως και για όλες τις γυναίκες και τους άνδρες. Το κατά πόσο δηλαδή είναι άξιοι. Με βάση το κριτήριο αυτό φυσικά και πρέπει να στηριχτούν  οι νέοι και οι Έλληνες στις τελευταίες εκλογικές αναμετρήσεις για την  Αυτοδιοίκηση έχουν αποδείξει πως θέλουν και στηρίζουν τους νέους.
  6. Τα νέα πρόσωπα για την Αυτοδιοίκηση όπως και για κάθε θεσμό είναι το απαραίτητο οξυγόνο. Αυτό που πιστεύω πως θα κάνουν οι νέοι σε σχέση με τους παλιότερους είναι το να φέρουν το θεσμό πιο κοντά στην κοινωνία. 
  7. Αποτελεσματικός,  σύγχρονος, έντιμος, συλλογικός και ν΄ ακούει!
               

 Ο Δήμος Κοζάνης αλλά και γενικότερα η ευρύτερη περιοχή μας βρίσκεται αντιμέτωπη με μια μεγάλη πρόκληση.

 Την αλλαγή του αναπτυξιακού της προφίλ. Καταλύτης των εξελίξεων που αφορούν τόσο το μέλλον και την προοπτική όσο και τα μεγέθη, αποδεικνύεται η απόφαση της Κυβέρνησης για την ίδρυση Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με έδρα την Κοζάνη.

  Με άξονα το Πανεπιστήμιο και το ΤΕΙ, η πόλη ο νομός και η Περιφέρεια μπορούν να αλλάξουν αναπτυξιακό προφίλ.

Έτσι το πρόγραμμα μας για τη νέα τετραετία διαμορφώνεται ως εξής:

   Πρώτος στόχος μας είναι η ταχύτατη αξιοποίηση και η διεύρυνση των ωφελημάτων που σχετίζονται με το ΠανεπιστήμιοΣυμφωνήσαμε ήδη με τον Υπουργό Παιδείας και την κατασκευή όλων των απαραίτητων εγκαταστάσεων του Πανεπιστημίου αναλαμβάνει ο Δήμος με τη ΔΕΠΕΠΟΚ με τη μέθοδο της αυτοχρηματοδότησης σε δημόσια και δημοτική έκταση δίπλα στη ΖΕΠ.Μ΄ αυτό τον τρόπο είναι βέβαιο ότι εξασφαλίζουμε την προϋπόθεση να λειτουργήσουν οι προγραμματιζόμενες σχολές και τμήματα πολύ νωρίτερα απ΄ ό,τι συνήθως συμβαίνει στη χώρα μας.Διευρύνοντας τα οφέλη απ΄ την ίδρυση του Πανεπιστημίου προτείνουμε ακόμα την ανάληψη πρωτοβουλίας όλων των φορέων σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο για τη δημιουργία Ινστιτούτου Πιστοποίησης προϊόντων.

 Δεύτερος στόχος μας είναι η έγκαιρη υλοποίηση του νέου Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου.Σύμφωνα με το ΓΠΣ και με δεδομένη την ανάπτυξη του Πανεπιστημίου και του ΤΕΙ η πρόβλεψη για τα επόμενα 15 χρόνια για το Δήμο μας είναι πως θα διπλασιάσει πολύ απλά τον πληθυσμό του.Αυτό οδηγεί σε επεκτάσεις χιλιάδων στρεμμάτων αλλά και στην αναγκαιότητα σχεδιασμού μιας σύγχρονης μεγαλούπολης και βιώσιμων οικισμών.Με το ΓΠΣ, που είμαστε ο μόνος και ο πρώτος Δήμος στην Ελλάδα που το εκπονούμε στα πλαίσια του νέου οικιστικού νόμου, βρισκόμαστε ήδη στη 2η φάση.Στα τέλη Μαρτίου του 2003 το ΓΠΣ που θα οριοθετεί τις νέες επεκτάσεις και τις βασικές επιλογές για την πόλη και τα δημοτικά διαμερίσματα  θα είναι γεγονός.Θέσαμε τις συντομότερες προθεσμίες που προβλέπει ο νόμος και ήδη είμαστε έτοιμοι να καταθέσουμε την πρόταση για την εξασφάλιση των χρηματοδοτήσεων για τις πράξεις εφαρμογής.

Οι προτάσεις μας για το νέο ΓΠΣ αρθρώνονται σε 10 συν ένα σημεία.

  1. Η επέκταση της πόλης επιβάλλεται να έχει περιμετρικό χαρακτήρα και να σηματοδοτεί κυριολεκτικά μια νέα πόλη
  2. μεταφορά του Δημαρχείου και των υπηρεσιών του στο στρατόπεδο Μακεδονομάχων
  3. ριζική αναβάθμιση του ιστορικού κέντρου, με τις αναπλάσεις των όψεων των κτιρίων, ως χώρου εμπορίου, αναψυχής και πολιτισμού
  4. χωροθέτηση του Πανεπιστημίου δίπλα στη Ζώνη Ενεργού Πολεοδομίας
  5. απομάκρυνση εμπορευματικού σταθμού και ανάπλαση του χώρου του ΟΣΕ
  6. πολεοδόμηση της περιοχής του Κασλά και λειτουργία της ως ΒΕΠΕ
  7. χωροθέτηση μεγάλου και σύγχρονου αθλητικού κέντρου στη Λευκόβρυση και μετατροπή του Δημοτικού Αθλητικού Κέντρου (τέως ΕΑΚ) σε ανοιχτό χώρο άθλησης
  8. δημιουργία στη Ζώνη Ενεργού Πολεοδομίας  ¨ηλεκτρονικού χωριού¨
  9. χάραξη εσωτερικού δακτυλίου, περιμετρικού των ορίων του ΓΠΣ και διασφάλιση  πολλαπλών προσβάσεων της πόλης στην ΕΓΝΑΤΙΑ οδό
  10. νέα χάραξη της περιφερειακής οδού και χωροθέτηση του νεκροταφείου μετά την οριστικοποίηση των επεκτάσεων
 Και τέλος, βιώσιμοι οικισμοί με ταυτότητα και σύγχρονες υποδομές. Ο τρίτος μεγάλος στόχος είναι το Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης  και το Ταμείο Συνοχής απ΄ τα οποία  έχουμε εξασφαλίσει ήδη 25 δις δρχ. και αναμένουμε την έγκριση προτάσεων ύψους 10 δις.Με εργαλείο το ΚΠΣ

q      ολοκληρώνουμε σύγχρονες υποδομές παντού

q      επεκτείνουμε την Τηλεθέρμανση

q      εξασφαλίζουμε νερό για πάντα

q      δημιουργούμε το δίκτυο κοινωνικής πρόνοιας

q      δίνουμε τη μάχη της απασχόλησης

q      ανοίγουμε το δρόμο της καινοτομίας και της σύγχρονης τεχνολογίας

   Ο τέταρτος βασικός μας στόχος είναι η προετοιμασία του Δήμου για να υποδεχθεί τη μετά τα Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης εποχή.Με τη μέθοδο της αυτοχρηματοδότησης προγραμματίζουμε να ξεκινήσουμε τους επόμενους μήνες δύο τουλάχιστον υπόγειους χώρους στάθμευσης, έναν από μόνοι μας κι έναν σε συνεργασία με ιδιώτες για ν΄ ανοίξουμε ένα νέο κεφάλαιο χρηματοδότησης έργων κοιτάζοντας προς το μέλλον και όχι μένοντας προσκολλημένοι στο παρελθόν.

 Ο πέμπτος μας στόχος είναι η δημιουργία ενός υπερσύγχρονου φορέα αστικών συγκοινωνιών με τη συμμετοχή του Δήμου της Κοζάνης, όλης της Αυτοδιοίκησης, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

 Ο βασικό μας στόχος μας για τη νέα τετραετία είναι ένας και μοναδικός.

Η γρήγορη και σχεδιασμένη μετεξέλιξη της Κοζάνης σ΄ ένα σύγχρονο αστικό κέντρο της Ελληνικής περιφέρειας Ø      ένα κέντρο στα Νοτιοδυτικά ΒαλκάνιαØ      μια σύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη             

          Προς: Εφημ. ΗΜΕΡΗΣΙΑ 

Του Προέδρου της ΚΕΔΚΕ

ΠΑΡΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ

Δημάρχου Κοζάνης

Το 2002 μπορεί να χαρακτηρισθεί ως μια πολύ σημαντική χρονιά για τη χώρα μας.

           Οι εξελίξεις στο θέμα της τρομοκρατίας το καλοκαίρι και η τεράστια επιτυχία μας στη σύνοδο κορυφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Κοπεγχάγη που οδηγούν στη λύση των τελευταίων εκκρεμοτήτων της μεταπολιτευτικής περιόδου, τρομοκρατία και Κυπριακό, έρχονται να θυμίσουν με τον πλέον απόλυτο τρόπο ότι ο κύκλος της μεταπολίτευσης έχει οριστικά κλείσει.           Είμαστε πλέον σε μια νέα εποχή, σε μια νέα πολιτική περίοδο. Μια περίοδο που σηματοδοτείται και καθορίζεται απ΄ την είσοδο της χώρας μας στην ΟΝΕ. 

         Η είσοδος μας στην ΟΝΕ έχει καταστήσει το στόχο της σύγκλισης μας με την Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα ως τον καθολικό εθνικό στόχο και η Αυτοδιοίκηση δεν θα μπορούσε ν΄ αποτελέσει εξαίρεση.

Έτσι λοιπόν για το 2003 ο στόχος για την Αυτοδιοίκηση είναι προφανής και ξεκάθαρος. Η σύγκλιση μας με την Ευρωπαϊκή πραγματικότητα. Για να οδηγηθούμε στην επίτευξη του στόχου αυτού πρέπει να πληρούνται τέσσερις βασικές προϋποθέσεις για το θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Μια προϋπόθεση πολιτική, μια θεσμική, μια εσωτερική- υποκειμενική και μια κοινωνική.

q      Πολιτική προϋπόθεση σημαίνει ότι υπάρχει βούληση και πολιτική συμφωνία για το νέο ρόλο της Τ. Α. 

  Είναι ανώφελο, για παράδειγμα, να προσπαθούμε να αρνηθούμε προβλήματα διαφθοράς, κακοδιοίκησης και κακοδιαχείρισης που υπάρχουν και στην Αυτοδιοίκηση όπως και σε άλλες βαθμίδες της διοίκησης αλλά και της ιδιωτικής οικονομίας. Είναι όμως εξίσου αληθές πως δεν μπορούμε να γενικεύουμε αυθαίρετα τα συγκεκριμένα φαινόμενα και να τα χρησιμοποιούμε ως πολιτικό άλλοθι για την μη εξέλιξη του θεσμού. Η απαίτηση για διαφάνεια είναι αίτημα των καιρών και των πολιτών αλλά η επίκληση τους δεν μπορεί να παρεμποδίζει το άνοιγμα του δρόμου για τη σύγκλιση.

 q      Θεσμική προϋπόθεση σημαίνει ότι με σοβαρότητα, σχέδιο, φαντασία και τόλμη πρέπει να περιγράψουμε τις αναγκαίες θεσμικές μεταρρυθμίσεις που διασφαλίζουν την πορεία σύγκλισης με την Ε.Ε. σε έναν αυθεντικά ελληνικό δρόμο. 

        Εσωτερική- υποκειμενική προϋπόθεση σημαίνει ότι πρέπει ν΄ αλλάξουν πολλά στη λογική μας.

      Να παλεύουμε με πάθος για το τοπικό μας πρόβλημα αλλά να ξέρουμε ότι δεν είναι το μοναδικό.

      Να προβάλουμε την ιδιαιτερότητα μας αλλά να μην ξεχνάμε τη  δύναμη της συλλογικής δράσης.  

    Να διεκδικούμε διαρκώς νέες αρμοδιότητες αλλά να θυμόμαστε ότι αρμοδιότητα ίσον ευθύνη.

     Κυρίως όμως, να απεμπλακούμε από τη στενή οπτική της  κρατικοδίαιτης Αυτοδιοίκησης τόσο γιατί η έννοια της ανταγωνιστικότητας διαπερνά τα πάντα όσο και γιατί  αποτελούμε αναπόσπαστο κομμάτι της ενιαίας Πολιτείας.

         Πρέπει να καταλάβουν όλοι και κυρίως και πρώτα εμείς οι αιρετοί της Αυτοδιοίκησης πως η εποχή μας απαιτεί να σκεπτόμαστε και να δρούμε με τα ρήματα σχεδιάζω, προγραμματίζω, υλοποιώ και όσοι δεν το έχουν συνειδητοποιήσει θα δοκιμάσουν πολύ δυσάρεστες εκπλήξεις στο μέλλον.

        Κοινωνική προϋπόθεση, τέλος, σημαίνει ότι ο θεσμός της Τ. Α. οφείλει διαρκώς να ανανεώνει και να ενδυναμώνει τη σχέση του με τους πολίτες.

      Οι θεσμοί δεν είναι ιδιοκτησία των αιρετών και οι θεσμικές  μεταρρυθμίσεις δεν αφορούν εμάς αλλά τους πολίτες. 

     Μαζί με την κοινωνία και τους πολίτες και όχι στο κάστρο του ο  καθένας.    

Προς: Την εφημ. ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΣ  

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ

ΠΑΡΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ 5/12/2002

          Κύριε Διευθυντά

Δημοσίευμα που φιλοξενείται στο σημερινό σας φύλλο (5/12/2002) έχει τον τίτλο για τα πυρά που υποτίθεται πως ¨εξαπέλυσα¨ εναντίον της Γενικής Γραμματέως της Περιφέρειας κ. Μαρίας Σκραφνάκη και σε πλαίσιο αναφέρεται η υποτιθέμενη ανασκευή προηγούμενων δηλώσεων μου στην οποία εκ των υστέρων προχώρησα.

Κατ΄ αρχήν οι δηλώσεις μου και τα όσα αναλυτικά ανέφερα έχουν μαγνητοφωνηθεί και φυσικά είναι ανά πάσα στιγμή στη διάθεση σας. Απ΄ αυτές λοιπόν, από πουθενά δεν προκύπτει η ¨εξαπόλυση πυρών¨ ούτε φυσικά πως υπήρξε οποιαδήποτε ανασκευή τους.

Με την ευκαιρία όμως αυτή θα ήθελα να επαναλάβω, μια και αυτό όπως προκύπτει απ΄ το δημοσίευμα σας ήταν η ¨πέτρα του σκανδάλου¨ πως η χαμηλή απορροφητικότητα δεν αποτελεί ευθύνη της Περιφέρειας αλλά είναι ευθύνη των φορέων υλοποίησης.

Και η ευθύνη αυτή επιμερίζεται τόσο σε όλους τους φορείς υλοποίησης όσο και σ΄ αυτούς που έχουν αναλάβει το κατασκευαστικό μέρος. Γι΄ αυτό, όπως επεσήμανα, θα πρέπει με τη συμβολή όλων να προχωρήσουμε ταχύτατα γιατί θα είναι προς όφελος όλης της Περιφέρειας. Στο δε ζήτημα του ΕΠΤΑ, ούτε εκεί υπάρχει καμιά ¨αντιδικία¨ δεδομένου ότι η Περιφέρεια μας δεν έχει υπερβάσεις.

Οι γενικότερες θέσεις που εξέφρασα για τα ζητήματα αυτά, είναι οι επίσημες θέσεις της ΚΕΔΚΕ, τις οποίες όπως εύκολα αντιλαμβάνεστε είμαι υποχρεωμένος να εκφράζω καθώς όπως καλά γνωρίζετε τυγχάνει να είμαι ο Πρόεδρος της.        

 

Προς: κ. Λευτέρη Γαλανό

Οι απαντήσεις του Προέδρου της ΚΕΔΚΕ

ΠΑΡΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥΔημάρχου Κοζάνης.   

 

  • Το ρόλο που της ανήκει και της αναλογεί. Η ολυμπιάδα του 2004 έχει τρεις διακριτές περιόδους. Την περίοδο προετοιμασίας, την περίοδο διεξαγωγής και την μετά την Ολυμπιάδα περίοδο. Θα μπορούσε κανείς να πει πάρα πολλά αλλά θα ήθελα να εντοπίσω το ρόλο της Αυτοδιοίκησης, που ούτως ή άλλως πιστεύω ότι θα είναι πολυσήμαντος,  σ΄ ένα συγκεκριμένο τομέα.  Στον τομέα της ανάδειξης της εθνικής σημασίας των ολυμπιακών αγώνων έτσι ώστε οι Έλληνες σ΄ όλη τη χώρα  να αγκαλιάσουν την Ολυμπιάδα με κάθε τρόπο. Η ολυμπιάδα θα γίνει έτσι κι αλλιώς και  προσωπικά πιστεύω ότι θα είναι απόλυτα επιτυχημένη αφού και κατά το παρελθόν έχουμε αποδείξει ότι ως χώρα μπορούμε να διοργανώσουμε επιτυχημένα μεγάλα αθλητικά γεγονότα, εκείνο που δεν είναι καθόλου σίγουρο είναι ότι οι Έλληνες σ΄ όλη τη χώρα έχουν κατανοήσει και θα κατανοήσουν ότι είναι εθνική υπόθεση. Ακριβώς σ΄ αυτό το σημείο η Αυτοδιοίκηση κρατά τα κλειδιά κυριολεκτικά και αυτό το ρόλο θα παίξει ως ο κοντινότερος προς τον πολίτη θεσμός.'

  • Δεν έχουμε συνολική εικόνα αυτή την περίοδο για το λόγο ότι το κεντρικό κάλεσμα είναι σχετικά πρόσφατο, συνέπεσε με την περίοδο του θέρους και την προεκλογική περίοδο που εκ των πραγμάτων μειώνει την επικοινωνία μεταξύ των ΟΤΑ και όλων αυτών με την ΚΕΔΚΕ. Νομίζω όμως ότι εκεί που υπάρχει κάποια προεργασία στον τομέα του εθελοντισμού οι πολίτες πρέπει ήδη να ανταποκρίνονται.

  •  Οι παρεμβάσεις βρίσκονται στο στάδιο της μελέτης . Οι Δήμοι που εμπλέκονται άμεσα σ΄ αυτό το πρόγραμμα (οι Δήμοι που συμπεριλαμβάνονται στη διαδρομή της ολυμπιακής φλόγας) γνωρίζουν φυσικά ποιοι είναι και έχουν κάνει τις επιλογές τους. Κατά τη γνώμη μου πάντως δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα απ΄ το ότι δεν ξεκίνησαν αυτά τα έργα, αφού δεν απαιτείται πάνω απ΄ ένας χρόνος για την υλοποίηση τους. Αντίθετα η μελέτη των έργων πολλές φορές μπορεί να χρειάζεται περισσότερο χρόνο και το ότι βρισκόμαστε σ΄ αυτό το στάδιο μας επιτρέπει να αισιοδοξούμε.

  • Είναι ελάχιστα αυτά που έχουν συσταθεί. Αντιθέτως έχουν αναληφθεί πάρα πολλές πρωτοβουλίες από Δήμους μέχρι τώρα που έχουν σχέση με την ενημέρωση των πολιτών, την ανάδειξη της σπουδαιότητας της τέλεσης των αγώνων στη χώρα μας και το κάλεσμα προς τους πολίτες για να τους στηρίξουν και να τους ενισχύσουν με κάθε τρόπο.

  • Οι δημοτικές εκλογές είναι ένα μείζον γεγονός για το θεσμό της Αυτοδιοίκησης και αντικειμενικά μπορούμε να πούμε πως δεν έχουμε μεν αναστολή αλλά επιβράδυνση κάποιων διαδικασιών και κυρίως επιβράδυνση σε ό,τι αφορά το συντονισμό. Το ν΄ ακολουθήσουμε για δύο ή τρεις μήνες βραδύτερους ρυθμούς δεν πιστεύω ότι θα επηρεάσει σημαντικά την όλη προσπάθεια, ούτε πως θα κοστίσει σ΄ οποιοδήποτε τομέα προετοιμασίας. Υπάρχει ο χρόνος αλλά κυρίως υπάρχει η θέληση και να είστε σίγουροι πως θα προλάβουμε.

 

  • Εκεί που θα υπάρξουν νέοι Δήμαρχοι είναι σίγουρο πως και να ήθελαν δε νομίζω πως θα έχουν το περιθώριο να σταματήσουν έργα και πρωτοβουλίες που σχετίζονται με την Ολυμπιάδα, γιατί η εγκατάσταση τους θα γίνει μόλις 18 μήνες πριν τέλεση των αγώνων. Κατά συνέπεια τα χρονικά περιθώρια θα είναι μάλλον στενά και δεν θα υπάρχει η πολυτέλεια μεγάλων αλλαγών, παρά μόνο περιορισμένης κλίμακας.